Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czerwonysmok88 | użytkownik

imię i nazwiskoKarola adres zarejestrowany04.01.2009 @21:16:25 ostatnio na stronie31.08.2015 @16:23:34

Gdy mi smutno a me myśli są za mgłą całkiem niewyraźne ma ręka zakreśla kreski jedna za drugą.
Gdy mam doła a me myśli krążą nie spokojne wtedy przelewam atrament na papier.
Gdy wszystko jest koncertowo staram się najciekawsze momenty uchwycić.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze297 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~acIrmo    31.08.2015 @19:07:25
Dzięki za odwiedziny
^sleepwalker    06.09.2014 @10:03:41
Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~rachela    20.01.2011 @13:40:14
bo tak było zrobione
_______
...Zawsze warto być człowiek choć tak łatwo zejść na psy...


~zuzuu    02.02.2010 @15:40:58
WOW ale nalot :>
_______
^Ja tutaj straszliwe bzdury wypisuję, i tak musi być.
(ja nie wiem i nie wiem, co to jest narutorutonarutor!)
~orlaor    08.01.2010 @23:12:52
.dzięki.
~zwb13    05.01.2010 @00:07:41
jak kazdy
_______
to, że umarł, nie znaczy jeszcze, że żył..

zapraszam do mojej galerii, ocen i krytyki.
~carceris    31.12.2009 @12:03:28
dzięki za wszystkie komentarze.
~kolorowaklamka    31.12.2009 @10:10:39
fajny avatar
_______
Vouloir, c'est pouvoir
~eeva    30.12.2009 @09:52:11
dzięki śliczne.i szalonej nocy sylwestrowej życzę
_______
only hope can keep me together
~PatiRybnik    29.12.2009 @13:30:27
dziekuje
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~Metka04    29.12.2009 @13:18:09
dziekuje bardzo
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~moccacinno    28.12.2009 @20:01:09
^^ gracias
_______
żyj chwilą! tylko wtedy życie ma sens..
~szibix    27.12.2009 @12:15:00
dzieki wielkie
_______
-Nikt nie wie, co to jest dobre zdjęcie
-Zdjęcia są wszędzie. Jeżeli nie widzimy gdzieś tematu, to tylko nasza wina, że nie umiemy go dostrzec
----zapraszam do siebie-
~zmyslonadziewczynka    26.12.2009 @21:12:00
hmmm...nie chciałam dodawać szumów na 'pierwszy plan'...raczej dodać lekkiego nastroju...(z drugiej strony 'co nastrojowego może byc w maskotce na kocu' xD) jednak dzięki za radę...spróbuję jeszcze się nad miśkiem pobawić... ; D
~Nathashah    26.12.2009 @20:45:45
dziękuję!
-Jezzza    18.12.2009 @13:45:00
!OjciecRene    18.12.2009 @11:21:20
wstydź się,co powiedziałby Szatan?!:D
_______
nie jestem Twoim starym
~pinkatattoo    17.12.2009 @11:37:39
dziękuję
_______


~fingereye    17.12.2009 @11:19:46
W takim wypadku zrobiłem to nieświadomie Wędrowałem wieczorem ze statywem i zauroczyło mnie to podwórko. Ale dziękuję za notę i docenienie
_______
Jak ja oceniam, to i Ty oceń
~SaevusAdversarii    17.12.2009 @11:11:59
dzieki za odwiedziny

a decha por i noz - dla zabawy zastanawialem sie nad czyms w tym stylu robiac kanapki i prosze :P
_______
Zapraszam do komentowania moich prac...
Najchetniej wszystkich nie tylko tych ostatnio dodanych...
~fingereye    17.12.2009 @10:56:20
Żart kompozycyjny? A cóż to takiego
_______
Jak ja oceniam, to i Ty oceń
~TomaszSporek    14.12.2009 @22:33:38
tenkju :D
~anemiq    10.12.2009 @14:21:18
dziękuje
~Arkaszka    09.12.2009 @22:32:41
~Emilijan    08.12.2009 @23:42:31
dzięki bardzo
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt